Time for reality

Ja det är helg men det är söndag och då kan man faktiskt inte vara uppe hur sent som helst. Faktiskt. Så nu ska jag skippa Face, och göra mig iordning lite, borsta tansebissarna och sedan fixa naglarna. That's how it will have to be!

Jag har världens ångest för min sista uppsägningsvecka nu, är schemalagd måndag tisdag och torsdag. Visst jag skulle kunnat jobba utan problem om det hade varit så att det bara hade varit extremt tråkigt. Men så är inte fallet utan jag mår fysiskt dåligt när jag är där, inte på grund av jobbet i sig utan jag får huvudvärk bara jag tänker på att vara där och så fort jag ser människorna där som påminner mig så mår jag illa. Så har verkligen ingen som helst lust att gå dit, grejen är bara den att jag varit sjuk nu i två veckor och det skulle kännas dumt att sjukanmäla sig resten av tiden, känns liksom änna inte helt gött.
I've got a serious dilemma, please help me!


But back to topic,
goodnighty then! ♥

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Tack så mkt :D

2010-01-24 @ 22:42:06
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan:D

fin blogg!

Läs gärna vad ja tycker om kurviga modeller på mig blogg:D ses!

2010-01-26 @ 09:55:54
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0