Tager mig i kragen

You know I quit my job last week, för att jag inte alls trivdes med det jobbet och det gjorde att jag inte mådde bra. Det var ju två veckors uppsägningstid, dock var jag ju sjuk den första veckan. Och veckan innan det. Nu den sista veckan är jag schemalagd måndag, tisdag och torsdag. Gick inte igår och idag, tänkte att det liksom var sista veckan på ett jobb jag inte ens jobbar på längre, varför ska jag gå dit och bli deprimerad för en sån sak? That did sound clever in my head first, men nu har jag dåligt samvete.

Hur ska det låta i mina framtida arbetsgivares öron?
Jag: Jag jobbade i några månader på ett säljjobb!
Arbetsgivare: Jasså? Har du någon referens därifrån?
Jag: Eeh asså, jag glömde liksom fixa det vid tillfället men jag var grym!
Arbetsgivare: Men har du något telefonnummer så jag kan ringa och prata med dem?
Jag: Nej deras telefon är sönder.

Så på torsdag efter träningen ska jag gå dit, gå och prata med min coach (typ chef) och berätta hur det står till. Hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag sova för jag ska upp typ halv sju imorgon. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack för din röst! :D

allt bra annars?

2010-01-27 @ 11:16:57
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe, ja, precis :p ska också försöka satsa på beachbodyn nu! ;D

2010-01-27 @ 12:48:41
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0