Snöstorm!

Vad hände med vädret???
Det är total snöstorm (som om ingen märkt det) och jag orkar inte det! Verkligen. Det är jättemysigt att det överhuvudtaget kom snö i december och lite i januari, men nu är det väl ändå inte jul längre? Aja, varför klaga över någoting man inte råder över, det är som det är!


Göteborg om ett par timmar?

Ska åka till Öjersjö och klippa mig 15.30. Det var ju inte så länge sedan jag klippte mig sist men mamma ville passa på när det var "rea" så why not? Sen ska jag nog hem till henne och äta middag där och efter det ska jag hem, plugga och på kvällen passa mina bröder då päronen ska på bio. De ska tydligen gå på 2012 klockan 21 och den filmen är ju tre timmar så de kommer att vara hemma vid 1 typ, men jag ska nog lägga mig innan de kommer, kan ju inte lägga mig efter 00! So not Helena Style. HAHA skoja ba ju. Nej men ni fattar grejen, eller hur? Bra.

Ses senare då CIAO. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0