Jag är SNURRIG

Nu när jag varit sjuk i ca två veckor har jag ju inte tränat någonting så nu idag skulle jag börja sätta igång igen, de första två veckorna fyra dagar i veckan eftersom jag "kommit efter" med träningen. Så imorse packade jag mina grejor, kom till och med ihåg vattenflaskan!
But. Glömde handduk och gymkort...
Jag skulle ju kunna åka hem och hämta det och sen åka iväg igen men jag har inte precis busshållplatsen utanför dörren och är knappast granne med gymmet, så det känns på ett sätt slöseri med tid som jag hade tänkt att plugga på. För att komma med fler meningslösa argument så blir det obalans med middagen också. Höhö.

Aja. Får straffa mig själv med att träna fyra gånger i veckan nu i en månad istället, när jag ändå inte jobbar menar jag!



Kommentarer
Postat av: carro

Du kan nu kolla på :Www.carrrrolines.blogg.se om du e med på veckans blogg , om du e det så om du vill så säg till dina vänner att dom kasnke ska rösta på dig?:) , kram C A R O L I N E

2010-01-25 @ 17:41:41
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0