It's definitely not a Helena-party...

Imorgon blir en härda-ut-dag.
Ska till skolan klockan 8 imorgon och plugga matte och spanska, sen har jag muntligt prov i spanska. Efter skolan ska jag träna och direkt efter det ska jag en trappa upp till jobbet och prata med Amir. Utifrån vad han säger ska jag kanske jobba imorgon och då är jag hemma 22.

Funderar på att inte ta med datorn till skolan. Det kommer bara vara en börda, bära överallt. Wish me luck :)

Nu måste jag sätta mig i sängen och rensa tankarna lite - måla naglarna.

Kommentarer
Postat av: carro

Hurry upp Helenasays! , imorgon får du se om du kommit i semifinal .... ta i dina extra krafter så att du får många röster ... vem vet kanske ligger du dåligt till .. WHO KNOWES ? o.O

2010-01-28 @ 18:01:45
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0