Grymma frisörer, I like!

Hemma från skola, frisör och mamma!
Blev jättenöjd hos frisören, inte för att jag gjorde någon större förändring mer än att tunna ut mitt tjocka hår lite mer, men för att frisören var så grym. Hon var väldigt ung, nyutexaminerad och skitkul att prata med! Kände verkligen att jag kunde säga till henne precis hur jag ville ha det.
Det är självklart att man ska kunna säga det, och det gör man ju, men vissa frisörer känns så stränga typ "lägg dig inte i mitt jobb" fastän det är precis det man ska göra! Som sagt, hon var skitgullig och jätteduktig! Hon klippte till en dösnygg frisör på mami som var trött på sin vanliga stil.

Tummen upp för kompletta frisörer!






Som jag nämnde tidigare ska papi och Susanne på 2012 ikväll, så jag ska vara hemma och se till så att småkillarna sover, annars klubbar jag dem (: Nej, klart jag inte gör det men hoppas bara att Alexander (4år) sover som han ska och inte får sånt gråtutbrott innan de andra kommer hem.
Ni förstår ju att jag ♥ min bror i alla humör och väder, men skrikande barn är verkligen något av det värsta jag vet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Var klipper du dig? :)

2010-01-27 @ 20:56:41
URL: http://annajess.blogg.se/
Postat av: SARA JARHAGE!!!

Det undrar jag med helena ;) jag letar efter en bra frisör! hhöhöh :D

2010-01-28 @ 19:33:20
URL: http://onelifeleft.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0