Waste of time and energy.

Varit en turbulent dag idag!

Först fick jag jättejättebråttom till skolan i morse, jag hade inte försovit mg utan klockan gick bara mycket fortare idag än vad den brukar göra! Sen har jag varit jättetrött idag hela dagen faktiskt, sömnbrist?



Sedan inträffade även en ganska o-rolig sak dag i skolan.
Har haft lite konstigheter med en tjej i gänget den senaste tiden, vi andra har undrat jättemycket vad det varit och vi har även försökt prata med henne om det, vilket fungerade ett litet tag men sedan blev det knas igen förra veckan så idag bestämde vi oss för att sätta oss ner och prata med henne och försöka lösa det. Hon är ju vår vän så klart vi bryr oss och vill lösa det, vad det nu var som hänt, vilket just var problemet - vi vet inte! Tyvärr verkade hon totalt ointresserad och börja komma med en massa konstiga argument, vi som kom eftersom vi var oroliga över situationen och i alla fall ta reda på vad det var som börjat det! Vi hade inte brytt oss om det om hon inte varit vår vän.

Till slut tyckte jag att det var en total waste of time, inte tänker jag sitta och försöka lösa ett problem med någon som bara kommer med undanflykter och anklagelser! Så där bröt jag ensidiga konversationen och gick. I've had enough speaking to a wall.
Det är riktigt tråkigt, att förlora en vän på det sättet, någon man varit väldigt bra vän med också! Har aldrig varit med om en sådan situation tidigare, det känns väldigt ledsamt att det blev såhär.

Men det känns på ett sätt bättre nu. Förut gick man runt och var förvirrad och irriterad på någon utan att veta varför, nu finns det en anledning.



Hur som haver! Jag och Maryam åkte och tränade
vid Domkyrkan idag och efter det käkade vi på Subway! ♥




Naked lady in the background. Pinsamt!


Ma-ma-ma-maaaryam!


I'm goin' in.


Maryam är så göllig när hon beställer mat!


matmatmat...


...and I like it!


men hon är konstig när hon äter

S to the U to the B to the W to the A to the Y


Kommentarer
Postat av: mahmud anvari

hahahaha vackra bilder:) bäst är du gullepluttis

2010-01-26 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0