Welcome back

...to me!

Folk klagar på att jag inte skrev igår men det finns helt enkelt en bra anledning till det: Jag tog inte med mig datorn hem från skolan! Jag och min boyfriend gick efter skolan till Nordstan och åt fetaste buffén på Lydia's Diner! Jag tog typ tio kycklingklubbor, massa panpizza och fullt med tacosaker till nachochipsen tills jag var totalt p r o p p m ä t t! Det kostar 69 kr utan dricka, och visst det är inte billigt, men ibland så tycker jag att man kan skita i priset och bara käka god mat!!! Eller tycker ni inte det?

Nu ska jag alldeles strax åka från skolan. Idag blir det nog lite plugg hemma - har nyss fått höra att jag ligger lite före i vissa ämnen så då kan jag ju passa på att ligga kvar där!


Buffé är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0