Dags att skaffa sig en hobby?

Nu är jag hemma och det har varit total kaos på stan idag. Inga bussar eller spårvagnar går som de ska speciellt inte de jag ska ta! Så istället för 40 minuter som det ska ta från mitt hus till skolan, så tog det 1 TIMME och 40 minuter, bussen var även på väg att åka ner i diket på motorvägen, allting lutade! Men eftersom jag sitter här nu är det uppenbart att jag överlevde, dock med mildare köldskador på tårna. (Det spelar ju ingen som helst roll, hur tjockt man än tar på sig så fryser man ändå lika mycket...)

Nu sitter jag och dricker min underbara dagliga Toblerone Cappuccino som är för ovana kaffedrickare, sådana som mig! Sedan ska jag avancera till Marabou Premium istället för Toblerone, får se om jag slutligen övergår till regular coffee, men det är stort tvek på det alltså.

En stilig cappuccino och det "kaffet" jag dricker!

Anyways; jag funderar på att skaffa mig en hobby. Jag har ju intressen; sång, dans, teater (haha borde jag inte vara estetare?) och fotografering, som kommer att bli mer aktuellt till våren och sommaren. Men nu innan våren och allt är så trist och deprimerande skulle det vara roligtatt ha någonting att göra liksom under veckodagarna, gå en kurs och träffa lite folk. Nu är frågan bara vadJag har ganska dålig fantasi så om ni har några tips eller idéer så är det mycket välkommet!

Nu måste jag fixa lite på mitt rum, som vanligt, för att jag har ju stått och strykt en del under helgen så det står en strykbräda och lite kläder ligger runtomkring i rummet, it just gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0