Inget-bättre-för-sig-dag

Ja, man är inte direkt taggad på att gå ut och ta en promad ner till centrum eller ta en runda på stan. Så idag ska jag leta upp lite saker jag skjutit upp att göra och bara göra det! Exempelvis har jag en påse med massa tunikor och klänningar som behöver strykas, och jag kan även ta och rensa ut lite saker jag inte använder ur min garderob, that is needed!

Men nu ska jag först ut och skotta (känns ju väldigt meningsfullt när det ändå kommer att vara igensnöat om två timmar) så vi hörs om ett tag och hoppas ni också kan hitta något fiffigt att göra idag mer än att bara såsa framför teven eller datorn - soffpotatisar, jag vet att ni är därute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0