Walking the calm road tonight

Godkväll alla! Hoppas att ni alla får en underbar sista kväll för 2010 och en bra början på 2011, själv är jag hemma just nu och ska ta det väldigt lugnt ikväll. Jag kraschade totalt igårkväll av olika anledningar och det håller i sig även idag och jag har verkligen ingen lust att festa och träffa massa människor, behöver bara vila och ta hand om mig själv.

Känns lite olyckligt att nyår kom emellan såhär eftersom att jag älskar att fira, men det är vad det är och jag kommer att ha en bra nyårskväll i vilket fall som helst, med ett nystädat rum, lite jacuzzi, god mat, en bra film och en balkong med fin utsikt för tolvslaget. :)

Ska ta fram min Nikon och försöka få till lite snygga fyrverkeribilder, wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0