Miljön strikes again!

Haha jag önskar att detta vore sant.


Det hade varit så rätt om "miljön" bara kunde slå tillbaka på alla fuckers som inte bryr sig om vår planet, lite á la "The Day the Earth Stood Still", eller håller ni inte med mig? Det suger att man ska kunna hålla på och förstöra utan att man får konsekvenser av det. Att kanske nästnästnästa generation ska få lida p.g.a vår nonchalans. Inte minst tycker jag att alla makter på jorden ska sätta ner foten och göra någonting åt saken, göra miljölagar och grejer, de är för mesiga! jag ska inte skriva ner alla mina tankar här som jag har om ämnet för då kommer det snarare bli en bok. Så jag stannar här, för jag mår inte bra nu heller så jag orkar inte tänka så mycket! But think about it, it's a quite big deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0