Turning the tables

Godkväll. Hade världens sämsta morgon idag; vaknade på helt fel sida, strejkade mot mig själv och vägrade gå upp, klä på mig eller äta frukost bara för att jag var sur. Ändå visste jag att jag var tvungen att gå till skolan så det var ju bara en person som förlorade på det. Men det kändes ändå lite bra att vara lite trotsig, även om ingen annan märkte det...

Skulle ju åkt till Öland på onsdag men nu har jag bokat biljett på torsdag istället direkt till Vimmerby, Småland där vi ska fira jul. Så nu är jag glad för att jag har en extra dag hemma att göra det sista och ta det lugnt innan jul!

Och detta betyder att jag inte behöver stressa lika mycket idag som jag tänkt utan nu ska jag upp och skära lite fruktsallad till mig själv och sedan krypa ner i jacuzzin och sätta på senaste avsnittet av Gossip Girl och bara må bra. SEE YA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0