These stressful day's before Christmas

Jag vet, jag hade kunnat skriva det på svenska, men det hade sett så trist ut. "De här stressiga dagarna innan jul". Hur glammigt? Not so very much, thank you. Vi alla håller med om att allt ser mycket glassigare ut på engelska. Så, då var det uppklarat!

Något jag aldrig kommer att säga är "förlåt för dålig uppdatering" här på bloggen, jag säger hellre "har helt enkelt inte haft tid att blogga det senaste" för jag har ju den här sidan främst för min egen skull, och i andra han för er läsares skull! :)


VARNING FÖR OVIKTIG TEXT.
NI SOM HAR BRÅTTOM ELLER BÄTTRE SAKER FÖR ER, SLUTA LÄSA HÄR!

Har haft väldigt mycket att göra nu de senaste dagarna - köpa julklappar, få in skolarbeten, träffa människor, fixa här hemma m.m. Har haft ett speciellt litet julklappsprojekt som tagit mycket tid och energi men kan tyvärr inte säga vad det är eftersom det finns en risk att det kommer ut till fel öron. Har också ätit massor med god mat, och goda efterrätter, blir ofta så när mamma har ett finger med i matlagningen, haha.

Idag har jag haft den slutgiltiga stressdagen, vaknade vid tio och gjorde klart the secret project vilket tog ett par timmar, och sedan vid 16-tiden kom jag på att jag glömt äta frukost så gjorde en dubbelmacka och åkte till stan och var där till 20-tiden. Fick inhandlat nästan allt, men i alla fall det jag behövde nu innan jul.

Nu är det packning som gäller, tillsammans med att slå in de sista julklapparna, tvätta lite kläder lägga in musik på iPoden och ladda batterierna till min Nikon och min Fuji. Sen ska jag sova gott och troligtvis gå upp rätt tidigt imorgon, tänkte ställa klockan på åtta. Min buss går 13.00 från Nisseplatsen och därifrån väntar en minst fyra timmar lång bussresa in i de djupa smålandsskogarna. Jippiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0