Staying out of the jungle chaos

Nope, det blir ingen mellandagsrea för min del. För det första hatar jag att vara i stan när det är proppfullt, och för det andra så är tjejer som fking hyenor när det gäller rea. Antingen går man dit första dagen tidigt och verkligen slåss om de bästa grejerna på exempelvis H&M, eller så kommer man när det är lite lugnare men då är det bara de fulaste grejerna kvar. Och jag är inte den som springer in när det öppnar och sliter åt mig grejer så jag skippar hellre hela saken och fyndar en annan gång!

Nu har jag somnat klockan fem på morgonen två nätter i rad och därpå vaknat efter tolv så jag är fett sen in till stan. Ska in idag och göra lite ärenden, bland annat förkorta några klockor och ta den sista vaccinsprutan mot Hepatit A & B.

JETSET-klockan jag fick i julklapp och två av de klockor jag köpte i Tunisien i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0