Snow Cave DeLuxe

Äntligen har jag fått tag i lite bilder från julhelgen! Var ju med familjen och släkten på deras gård i smålandsskogen och det var sjukt-i-helsike-mycket snö. Jag och min kusin brukar alltid göra grejer tillsammans när vi ses så den här gången bestämde vi att vi skulle göra en snögrotta! Det tog ett tag innan vi hittade den perfekta platsen och det tog två dagar för grottan att bli klar. Here's the result!

Detta är alltså ingen snöhög utan såhär mycket snö låg det på marken.



Där A sitter andra änden på grottan.



Där sitter jag längst inne. Det är större än vad det kan tänkas se ut, det är ett rum därinne där vi fick plats fem stycken utan att behöva knö.


How fking awesome?

På denna gården var vi (i mitten av bilden).
Dock var det som sagt lite mer snö nu när vi var där.
YOU LIKE? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0