Obalans

Jag känner mig inte bra. Är inte sjuk utan jag mår inte bra någon annanstans. Det började med julstressen och allting som skulle ordnas inför helgen - jag hann inte tänka på att äta eller sova. Förutom julhelgen har jag inte ätit ordentligt, inte ens ett riktigt mål mat om dagen, jag har sovit ännu sämre - max sex timmar per natt. Och saker i mitt huvud har fått det att snurra, vet knappt vad som är upp eller ner just nu och hur bra denna dagen än varit så är kvällen ett magplask på ett stålrör i Kåsjön.

Önskar att jag kunde stanna tiden ibland, eller i alla fall sakta ner den. Rejält. Behöver komma i fas igen på något sätt. Problemet är bara att jag inte vet vad problemet är. Och vet jag inte vad problemet är så kan jag inte hitta en lösning.

Morgondagen kommer way too fast for me. Är jag redo för ett nytt år? Antar att svaret inte har någon betydelse, 2011 börjar med eller utan mitt medgivande.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0