Det. Var. Najs.

Att ligga i jacuzzin med lite frukt och Gossip Girl var inte helt fel. Nu är jag helt relaxad så ska smörja in mig, lägga mig i min säng med sidenlakan och måla naglarna innan jag jag somnar som en baby.

Idag var det sista skoldagen men imorgon är det volleybollturnering med skolan i NRJ-hallen (eller var det Rix FM-hallen?). Så måste leta fram lite kattiga kläder till imorgon eftersom vi påhittigt nog ska klä ut oss till katter. Democracy is a bitch sometimes.

Efter det blir det kanske lite julavslutning med tjejerna på någon sushibar, lite inköp av de sista julklapparna och sedan hem och julstäda. På kvällen kommer mami hit så ska vi ha lite uppesittar-pysselkväll!

Nu säger jag hejdå och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0