Fudgelicious

Hade det mysigt på Gbg-kalaset med mami igår. Det fanns inte för mycket att se kan jag påstå, men det fanns ett och annat sydamerikanskt band som spelade sin musik, och mamma som tycker att Ecuadoriansk musik är det bästa som finns, tyckte det var underbart kul - och har mamma kul så har jag kul!

Stannade särskillt (i en dryg timme...) vid ett band som var sjyssta och vi pratade med dem, jag försökte prata spanska med dem och de försökte prata svenska med mig, det var kul! Mamma fick deras skiva av mig i förskottspresent - Yes, nu slipper jag grubbla över det!

Mama's happy!

idag träffade jag först Maryam, sedan Amin och sedan träffade jag äntligen Nathalie som jag inte sett på typ sex veckor, så vi hade mys i hennes lägenhet, gjorde tacos, tjötade och åt British Fudge som jag köpt på Gustav Adolfs Torg, supergoda men supersöta!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...



Ska åka till Öland imorgon så nu måste jag packa till det. Jag vet, lite sent ute, men har man ett busy life med många vänner man måste (vill) träffa så har man! ;)

Så nu måste jag hurry curry, bye bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0