Se7en sins

Godkväll! Först av allt ska jag bara förklara varför jag inte bloggat så flitigt på sistonne och det är främst därför att jag tappat bort laddar-sladden till min Nikon, varpå den inte fungerar, och jag tycker inte att det är fullt så roligt att blogga om man inte har några intressanta bilder att lägga upp, inte sant?

For your update: I fredags började skolan men idag var den första riktiga skoldagen, dock hade jag bara introduktion i Religion B (vilket verkade jättekul!) och jag pratade även med vår nya rektor på morgonen angående studenten och annat. Efter skolan så åkte Darya, Maryam och jag till stan för att kolla runt lite, äta cheeseburgare och även lite glass för min del.

Jag passade på att göra lite bankärenden; betala en räkning, hämta ut skattepengar och så skapade jag även ett internetkontor till min konto, supersmart! So that's why I have this cute little dosa som man får lösenord ifrån varje gång man loggar in på sin bank.

Digipass

Jag har ju aldrig varit någon trogen TV-tittare, men i den familjen där jag bor nu så är det vanligt att alla sitter o tittar på TV på kvällarna vilket är väldigt mysigt faktiskt (saknar tiden när jag brukade titta på Cityakuten eller Vänner med min familj!!), så nu har jag lite mer kolla på vad som finns på TV-tablån och ikväll är det måndagsfilmen Se7en klockan nio på kanal 9! Det är Brad Pitt och Morgan Freeman i en thriller om en mördare som mördar sina offer enligt de sju dödssynderna, så när mördaren nästan har gjort alla så måste ju Pitt och Freeman hitta det sista offret innan han gör det. Spännnnning!





Imorgon är det skola igen (wow, hela fyra lektioner på en enda dag!) och efter det ska jag till Flunsåsparken med några i familjen på finalshow, det är ju som gratis mini-Skansen, jättemysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0