Fishbulls!

Satte klockan på åtta imorse för att jag hade tänkt att gå upp tidigare nu så att det inte skulle bli årets chock att gå upp för att gå till skolan imorgon. Men det var ju lättare sagt än gjort. Klockan åtta tänkte jag "jag kan dra mig till nio". Klockan nio ringde min syster, men sen somnade jag om till klockan tio - då var det lagom att skutta upp!

Sen hoppade jag vidare ut i trädgården för att städa upp bland de igenvuxna rabatterna! Ogräset var envist, men jag var envisare! Efter sommarjobbet på Poseidon så är jag megaduktig på ogräs och rabatter så efter två timmar var jag nöjd för idag!

Nu ska jag sätta mig och äta one of my favorites - fiskbullar i dillsås med potatis!


Kommentarer
Postat av: marrrryam

uuuuuuschhhhh :'(

2010-08-26 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0