Äntligen hemma!

För första gången på väldigt länge har jag kommit hem och ska inte bort någonstans igen på ett tag, jippie! Känns väldigt skönt och nu är det bara att fokusera på att ha det trevligt och göra lite nytta innan skolan börjar igen på fredag! (Vem i hela världen börjar skolan på en fredag egentligen, idiotiskt!) Men jag ser fram emot det faktiskt, jag längtar inte, men ser fram emot det, jag har ju tänkt att bli pluggis i år!

Jag tycker faktiskt att hösten är en bättre nystart en vad nyår är - ingenting är ju någon skillnad om det är december eller januari, det är samma kalla tråkväder och typ tre veckors lov som man oftast har plugg över, till och med. Nej, hösten och skolstarten tycker jag är den perfekta tiden att göra löften eller sätta upp mål, jag har gjort en liten lista för mig själv som jag ska börja med nu!
  • Skolan - Satsa!!
  • Jobb - Konsum/ica
  • Träna stenhårt - fokusera och ta råd från gymmet
  • Aktivitet - Någon slags kampsport
  • Aktivitet 2 - Lära mig någon dans?
Det här är inga mål utan det är att-göra-saker, så jag kommer bli helfit både fysiskt och psykiskt haha!



Nu måste jag fixa iordning mig för klockan ett ska jag träffa alla tjejer på stan, har saknat dem alla så mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0