Äntligen ledigt!

Så underbart att komma hem och känna att man inte ska till skolan nu på några dagar!

Är grymt trött och har head ache som vanligt, men ska alldeles snart sticka till gymmet och träna lite, och sedan ska jag åka till mami och ha lite myskväll, hon är ju också ensam hemma ett par dagar till eftersom hennes man är utomlands. Mina föräldrar åker till Öland nu om en liten stund och de kommer hem på måndag kväll om jag fattat rätt så det blir soft hela helgen!

Fick ett nytt bankkort idag också (hittar inte mitt gamla - såå ovanligt) så nu väntar jag bara på koden så kan jag shoppaaaaaaaaaa. Skoja. Men jag fick helt oväntat 900 kronor semesterersättning från Burger King för förra året så det var ju rätt så nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0