Welcome back! (to me höhö)

Hellå evrioan!
Aj djöst oanted tu sej thät ajv bin duing verri bissi lejtli.
Hursomhelst så är det mycket i skolan, tidiga mornar, sena kvällar, jobb och andra trevligheter som håller hus överallt och så e de med de, de e de som e och så e de helt enkelt!

However,

LÖN IDAG!!! I'm so happy för det är den 25e idag och jag älskar pengar - honestly.
När jag plötsligt får mýcket pengar på kontot blir jag liksom lycklig och allt är fjärilar och regnbågar runtomkring mig.
Amin säger att han tycker om mig som mest när jag är på det humöret so guess what - that's the secret! ;)


Var på stan idag först med Paulina, vi vandrade inne på H&M där jag köpte min nya halsduk yeey! Jag orkar inte ta en bild på den nu, men kan beskriva hur den ser ut; Det är en grå bred sak med stora volanger på, kalasfin! Kommer troligtvis ha den i skolan imorgon så ni flesta får se den då, höhö.

Sen träffade jag Amin och vi gick direkt till Guldfynd där vi hämtade ut våra halsband som vi beställt!
Jag har tyvärr inte möjlighet att ta ett bra kort på det nu (annars hade jag gjort det), men det är iaf en bricka med rundade kanter fast ändå fyrkanter, och så är det en liten blomranka i ena hörnet så står det "Helena" på Amins halsband och "Amin" på mitt halsband. De är verkligen helt överfina och jag tänker aldrig ta av mig det om det är möjligt! ♥ Ska försöka få ett bra kort på det som jag kan visa er andra snart, men får se när det inträffar :)
Sen letade jag efter en axelbandsväska men jag alltid som f*cking otur!
Snälla hjälp mig; VAR I VÄRLDEN KAN MAN HITTA SNYGGA AXELBANDSVÄSKOR (INTE ADIDAS ELLER CONVERSE) SOM MAN KAN HA DATOR M.M I ELLER BARA TILL VANLIGT??? Sen åkte vi till Backaplan där Amin köpte ett par skor - kängor kan vi kalla dem - skitsnygga i alla fall! Sedan åt vi på kärlek-Burger King. Lite mer mmm...i livet hyelt enkelt! ♥

The neckless I keep above my heart,
you know the one you're in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0