Rough Day / Cozy Night

Work today, jobbade från 11-17, superlördag på Provoice liksom ;D Jag var ändå taggad, en hel lördag på jobbet liksom, vad mer kan man begära? Okej SKOJAR.
MEn hursomhelst - det söööög för mig på jobbet. Vanligtvis ligger jag över mål med säljningen, men idag sålde jag i princip i n g e n t i n g.
Jag kan förklara känslan av att det var som att jag var och spelade fotbollsmatch och jag visste precis hur jag skulle finta, skjuta, passa osv, men att jag plötsligt hade 0 kondition.
Jag vet hur man säljer, hur man ska prata med kunder och vilka knep som fungerar, men idag var det som att aaaaalla var emot mig på något sätt, jag låg låångt under mål idag och mitt självförtroende sjönk till skosulorna :(

Men som tur är så är jag the type of människa som lämnar jobbet på jobbet, och så fort jag kommit utanför kontoret så var allt som bortblåst höhö! Jag vet ju att jag faktiskt kan sälja, riktigt bra, så jag hade helt enkelt en dålig/otursdag så det blir nya tag på måndag :D

Sedan när jag kom hem så hade jag typ tio minuter på mig att göra iordning och lite mysigt hemma - hela familjen kom ju på besök! De hade med sig fetaste (alltså inte fet som i fett utan fet som i stor) kebabpizzan (tur att jag valde vesuvio istället för kebab på jobbet) och sedan bjöd jag på lite första-adventsfika, pepparkakor, choklad, varma lussebullar pch julmust! Oh lala säger jag bara. I LOVE CHRISTMAS!

NU har de gått dock, och jag ska ta mig hem till Amin, sover nog där ikväll. Konstigt faktiskt - den enda gången jag i tre hela veckor bor en kvart från Amin istället för en timme - har jag inte varit hemma hos honom en enda gång!! Det är ändå sinnessjukt - faktiskt.

However, skulle bara skriva av mig lite - vad annars hade bloggen varit bra för? :D Höhö.


Minsta brodern och papi efter en lång dag för ett år sedan. <3

Kommentarer
Postat av: din största idol matyam

haha söt, stackars lilla helenis. nästa gång dom är dumma mot dig på jobbet säg till mig så ska dom få se! ;) hahhaha jag är så mobbad.

2009-11-28 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0