It's time to leave

Nu har jag bott i min lilla lägenhet i tre vockor - som jag skulle - och det är time to åka hem.
ANders som egentligen bor här kommer hem idag från Ecuador vid 16-tiden så jag tänkte jag skulle vara klar här då. Som tur är städade jag i fredags så det slipper jag idag, plus att jag har inte spritt ut mina grejer någonstans egentligen förutom klädkaoset i sovrummet...

Hur som helst så ska jag sätta på lite soft musik nu och börja arbeta mig igenom varje rum och sluta med sovrummet och alla kläder, det ska vara tipp topp när han kommer om inte mer! Jag köpte förut också en sån ask med Lindt-choklad som tack för allt-present, ni vet den som går på teve nu när det är en sån typ choklad"kula" så häller de typ choklad i den flera gånger på typ tio sekunder haha. I love them.


Så nu mina vänner och ovänner ska jag börja fixa allt!
Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0