I'm Dead

Var i skolan 7.50 idag haha satt och pluggade matte tillsammans med Paulina och Maryam, som tur var lönade det sig eftersom det gick okej bra på provet sedan!
För övrigt har det väl varit en bra dag, lagom lång skoldag, inget överdrivet arbete liksom, dock tittade vi på An Inconviniant Truth så jag stensov. Sen hade jag en del saker att göra på stan - shoppa.
Egentligen letade jag efter en axelväska eftersom jag bokstavligen dör av datorn jag måste ha med mig varje dag :( Det är nästan så att jag vägrar att lägga i den i väskan en gång till!!
Dock hittade jag ingen väska, var jag än letade, blir fan deprimerad. Jag var inte ens kräsen när jag letade, jag är trots allt desperat!! Jaja, får väl bara ta och leta vidare
Någon som har ett tips eller en väska att typ sälja till mig??

However. Efter det så handlade jag foundation, puder, fotset, och en hårborste på Åhléns, varefter jag åkte till mitt wieselgren och hälsade på min älskade vän Willys. Min kusin som egentligen bor i lägenheten jag lånar, kommer hem på söndag, så jag tänkte jag köper hem lite mat och sånt till honom så att det första han behöver göra när han kommer hem inte är att gå och storhandla! :)

NU orkar jag faktiskt inte skriva mer därför att mina lovely kycklingspett ligger i micron och väntar på mig, jag har nyss dammsugit hela lägenheten och städat toaletten så NU SKA JAG DEEGA, wiho.

Så mat och teve nu, och senare kommer Amin hit och softar lite och sedan ska vi på Paranormal Activity 23.15!
Känner att jag ska vila upp mig nu så jag inte somnar under filmen höhö.

Så tjolahopp och ha en musig lördagskväll evriwan!! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0