Idol är TRIST

Har degat teve nu två tre timmar - tittat NCIS, NCIS: Los Angeles och Idol nu och jag måste verkligen säga att Idol är tråkigt.
Det är i år inga speciella karaktärer. (Hunken eller tjejen med rösten), vilket gör att det känns som att titta på en större skolkonsert. Nahh.
Det är för mycket rock. Jag är totalt ointresserad av rock - vem det än är som sjunger.

Det som är bra med Idol är juryn - Baggarna och Andreas, klockren kombination haha YEAH.

Har fixat mig lite nu också, ska ju på bio om en och en halv timme. Vi fick tydligen tillökning, två andra vänner till Amin följer med så det blir lite som en dubbeldejt (tror jag..?). Huvudsaken är att jag inte sitter ytterst haha, då är jag nöjd!
Har hört lite olika åsikter om Paranormal Activity, men de flesta som sett den säger att den är sjuuuuuukt läskig så jag litar på dem - och är så lycklig att jag inte sover ensam ikväll!!!




Jag är så kreativ höhö

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Tack!

2009-11-28 @ 15:42:06
URL: http://annareinholdsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0