Good morning!

Hade en mysig kväll igår, jag hade ordnat en enkel men ändå god mat och sedan degade vi lite och skulle kolla på film så gick vi igenom alla femtio filmer, fick göra den uteslutningsmetoden, att man tar en film vs en annan och så får man välja och så går den andra vidare till nästa omgång och hit och dit. Höhö.
Till slut blev det Beck, fast den ville vi inte se, så det fick bli Borat haha.

Kyckling-grillspett i micron, mm!

Nu har min man precis gått till sin körlektion, jag är så nyfiken, för han har just klarat teoriprovet och nu är det bara uppkörningen som fattas och jag har en starkt känsla av att den blir av denna veckan - dock vill han inte säga till någon när han har den, vilket är vettigt tycker jag!

Hur som helst, nu ska jag dega vid teven, tänkte kolla Pan's Labyrith, bilken är en spansk film som tydligen är jättekänd överallt, jag vet att den gick på bio för inte så jättelängesedan. Amin sa att den var lite mörk och typ sådär bra men jag får väl helt enkelt ta och kolla själv så får vi se! :)
Har laddat upp med frukost, lantchips och Cola - vad kan gå fel?



TTYL, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0