"Dagens gamlingar"

Stod tidigare idag i kön på Willys, och det var hundratals människor som skulle handla massor inför den kommande veckan. Jag skulle köpa dip till mina morötter. Och jag var gööörkissenödig. Då kan man självklart gå till den som står "tvåa" i kön och säga:



Men saken är att jag är så rädd att de ska svara:



Jag vet inte jag tror att jag har någon slags gamling-fobi eller nåt. Det känns som att de ska kunna äta upp mig närsomhelst!! De kan väl vara söta och snälla när de sitter ner och inte säger så mycket men så fort de rynkar lite på ögonbrynen så gömmer jag mig bakom en stol eller nåt, jag menar, de skäller jämt på mig och vill att jag genast ska komma ner från trädet och sluta äta körsbär, eller att jag parkerar min sparkcykel för nära rabatterna!!
Det finns ju klart undantag, men man kan faktiskt aldrig veta exakt var man har dem.
Någon som håller med mig?

Så lägg ner det där "Ooooooooh en spindel jag dööööör!!!". Det är bjässarna man ska passa sig för!!

Hur som helst så ställde jag mig längst bak i kön och väntade på min tur, huvudsaken var att jag fick dip till mina morötter! :)


Ikväll ska inte bli någon sen kväll, så jag ska efter att ha skrivit klart detta, börja göra mig iordning inför kvällen och sen sova. Egentligen skulle jag pluggat lite matte, (och jag la faktiskt fram böckerna och hittade en penna som fungerade)... ...faaast nej.

Sååååå...GODNATT ALLA, and have a pleasant sleepy time. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0