Back on track!

Work idag igen, denna gången tre timmar. Ni minns hur det gick i lördags: PISSS.
Idag gick det lika dåligt första timmen - jag nollade. Andra timmen sålde jag en (jipp-ie...)
Tredje timmen sa coachen: Äeh vafan nu kör vi tävling sista timmen: den bästa säljaren denna timmen får en biobiljett och en Hollywood-menybiljett på SF! Jag ba haha jaja - de andra har sålt 6-9 stycken var de förra timmarna, jag kan ju hälsa hem. Men gissa vad: I won! Jag sålde visserligen bara fyra så jag vann enbart för att det plötsligt gick jättedåligt för alla andra höhö.
However så vann jag min första tävling (Har kommit tredje på en annan och fick tröstpris 100kr på lönen) och det kändes gött som fasen!

I'm the champion and I'm back on track!


Jag ska jobba på Provoice tills jag dör för jag
är så bra - detta är mitt drömjobb - ähhumm..

Kommentarer
Postat av: matyam

HAHAAHHAHAHAH fan va grym bild:D dt liknar dig lite oxo!

2009-11-30 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0