091122

Ni minns att jag berättade om filmen Pan's Labyrinth? Den var grov på två olika sätt, halva handlingen var ju om slutet av spanska inbördeskriget så det var lite tortyr med och bara råhet överhuvudtaget, och dels var det de håär äckliga varelserna från "sagovärlden".
Jag lade även in en bild på den äckligaste av varelserna - Pale Man, men man såg inte så tydligt hur han var och sånt så nu hittade jag ett filmklipp med just den scenen där han är med, titta på den så får ni se! Inte den bästa kvaliten och ljudet är litelite efter men det är ingenting man tänker på eftersom ingen säger något.




Ska hem till mami idag och laga massa mat som jag kan ha i veckan, vi skulle även gått till Prästtjärn och gått promenad som hon längtat efter men nu är det ju så otroligt pissigt väder så nix, inget sånt.

Nu måste jag fixa mig lite, ses ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0