Good morning Upper East siders

Är ju så totalt såld på Gossip Girl så jag tittar på det så fort jag kan, jobbigt bara att man kan titta bara typ 70 minuter per dag på internet... Om någon har GG-boxen får man gärna hojta till - jag skulle dö för att få låna den!!

Planen var att åka till stan med Nathalie idag och handla lite på julrean, men jag får inte tag i henne och klockan börjar bli ganska mycket så får se om det blir något av det hela.
Bara jag får träffa min Nathapatta överhuvudtaget så blir jag glad! ♥

Såå, vet inte riktigt hur dagen ser ut, men jag ska väl i alla fall ta en dusch och göra mig lite i ordning så man är redo för allt! ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0