ÄLSKA REA!!!

Man hatar den samtidigt som man älskar den. Man hatar den för att man köper så mycket onödiga saker som man kanske inte använder så mycket = slöseri med pengar, men man älskar den för att man blir så glad när man hittar någonting riktigt bra och man bir stolt över sig själv när man känner att man är grym på att fynda!
Någon som håller med mig?

Var på stan med Nathalie och sedan Amin.
När jag var med Nathalie köpte jag våtservetter
och när jag var med Amin köpte jag assnygga stövletter
och en jättefin mössa på Accessorize!

Ska nog till Allum imorgon och försöka hitta en jacka, har bara en jättetunn skinnjacka och en dunjacka.
Skulle vara kul att hitta något lite mittemellan?



Nu har jag just kommit hem och ska packa lite och sedan gå/åka till mamma. Får försöka att packa lätt - det blir inte lätt! Höhö.

Kommentarer
Postat av: maryam the king

HAHAHA våtservetter hahah, vilket fynd helena ;).. haha men hallå den jackan du hade idag va ju mittimellan o snygg?:D

2009-12-29 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0