Förklaringen till den globala uppvärmningen

Okej som ni märker så har jag de senaste 24 timmarna inte varit på mitt mest älskvärda humör (inte att det syns genom bloggen kanske men lite kanske?) med tanke på inläggens rubriker och bilder osv... Detta är alltså ingenting att vara orolig över utan detta är ett helt normalt beteende för mig under vissa omständigheter.

De aktuella omständigheterna den här gången:
  • Arbetslöshet (rastlöshet)
  • En viss tid på månaden (it's a girl thing)
  • Förändringar i hälsan (en plötslig medvetenhet gällande träning och kost)
Förstår ni mig nu? :'(

NAAAAAAAAAH just kidding. Okej no kidding men  illa är det inte, mer än att jag får lite naturliga Helena-flipp då och då - man vänjer sig vid tiden.

Ohh...SO handsome..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0