@ work

Ijao jag sitter på jobbet just nu och ringer pensionärer för att bjuda in dem till ett seminarie om finans serverat med lunch och fika.

Och lunch är det enda jag kan tänka på just nu. Var på ett träningspass på Fysiken innan jobbet - Funktionell träning - och fifasen vad det är kul och bra! Instruktören är jättebra, inget sånt nervknippe som brukar finnas på spinningpass som bara tjuter av lycka medan hon ber alla öka motsåndet på sina cyklar, utan en gullig liten tant som gör allt alldeles lagom bra. Och det är ganska tufft också - lagom övningar som man kan justera själv till sin kapacitet. Ska planera in att gå på det varje vecka, två gånger.

Har lunchrast om tjugo minuter, då blir det "koko" som det förmodligen inte stavas men i alla fall uttalas på persiska. Det är en slags omelett med persilja och purjolök bland annat, väldi gooedd! Och så blir det mango till, första gången jag köpt det själv och jag längtar sååå. Tack.

Känner att jag försummar jobbet lite grann nu så ska fortsätta ringa trots att svarsfrekvensen suger för tillfället :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0