Dan före dopparedan!

Goddagens - lördag äntligen!

Har längtat efter den här dagen hela veckan faktiskt, för idag ska massa kuliga saker hittas på i samband med min födelsedag imorgon (självklart är allt roligare att fira på en lördag än en söndag, right?).

Om en timme ska jag vara hos min moster (där jag bott de senaste två åren innan jag skaffade eget) där jag ska träffa min kära syster och mor också, och vi ska hitta på någonting roligt som jag inte vet någonting om. Tyvärr är det inte jättevarmt ute idag så jag vet inte om vi ska vara utomhus eller ej, hoppas det blir varmare under dagen!

Ikväll ska min syster, min pojkvän och jag till restaurang Tara's och äta turkiskt innan det blir one hell of a utgång till El Corazon. It's gonna be a good day!


C ya laterr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0