Ett sjukt nytt kapitel

NU ska jag börja blogga PÅ RIKTIGT.

Den har vi ju sett förut. På den här bloggen.

Så tänker inte säga så, utan jag tänker bara säga:

Välkommen tillbaka Mig Själv!



Det har hänt en del sedan sist - det är ju mer än en månad sedan jag skrev här.
Nu är det faktiskt så att jag vet mycket väl hur ointressant det skulle vara att jag skrev allt vad som hänt i mitt liv det senaste; ni som läser den här bloggen och över huvud taget vet att den finns, ni har förmodligen tusen gånger mer spännande saker i ert liv, det tycker vi alla. Ni som är mina närmsta vänner och som i stort sett redan vet allt det viktigaste som jag har för mig, ni läser inte ens min blogg, era babbejävlar.

Och att jag skulle skriva det för min egen skull..tja, jag vet ju redan vad som hänt, var liksom på plats när det hände.

SÅ ATT

jag kommer att skriva det för..mitt nya kusinbarns skull. Det här är för dig Viktor.
(Jisses vad dålig jag blivit på att underhålla)

Jag har först och främst flyttat hemifrån. Närmare exakt, jag har flyttat in i en liten fräsch tvåa tillsammans med min pojkvän, och vi har nu bott här sedan 1 maj. Ska ta lite bilder och lägga upp här, nu när i princip allt äntligen är på plats här hemma, men nu är det lite mitt-i-veckan-stökigt så det får vänta tills efter fredagsstädningen.

Sen har jag också blivit klar med Matte C-kursen jag kämpat med de senaste halvåret! Jag är så glad att jag dör och när jag gått ifrån provskrivningen efter att ha fått reda på att jag blivit godkänd (med marginal) så blev jag riktigt sugen på att köra en Studenten 3.0*.

Sedan fick jag som sagt ett litet kusinbarn till för en dryg månad sedan, en liten Viktor! Har fortfarande haft möjlighet att träffa honom, men jag hoppas på en liten familjeträff snart :)

* Efter studenten den 1 juni förra året körde jag och Nathalie Studenten 2.0 två dagar senare. Vi gick ut på krogen (the Queen) och tog med oss studentmössorna och det var en av de ballaste utgångarna i mitt liv. Så långt jag minns.



Så det är väl det viktigaste som hänt. Nu kan jag äntligen köra från den sida jag är på utan att behöva ha något dragandes efter mig ;) Det är mycket lättare att blogga när man alltid har en fast punkt (hemma) att vara på och reflektera över dagen. Innan jag flyttade var jag jämt på språng, sällan hemma och ofta sov jag över hos min pojkvän och då blir det inte mycket bloggat. Men nu hoppas jag att jag ska kunna komma igång ordentilgt (med mycket bilder) framöver! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0