En ombytlig vecka

Godkväll!



Idag har jag varit hemma hela dagen utan att varken plugga eller jobba, det enda jag gjort är att ha varit på lägenhetsvisning med Arian, men det var inte mycket att ha. Anledningen till att jag varit hemma är dels att jag har haft ont i magen pga en viss vecka i månaden och dels av andra personligare faktorer som påverkat mig under den senaste tiden.

Vaknade 7.30 imorse och gick ut och sprang i 45 minuter i solen och runt en liten damm som finns här i området - det var ett väldigt bra sätt att rensa tankarna på, jag som älskar skogen! Såhär fint var det ♥




Naturlig hinderbana, jag lekte "inte nudda träd". Förlorade..


Det typiska vårtecknet!!!



Som många vet var jag på arbetsintervju igår också! En tjänst som värdinna under Göteborgs största kongress en vecka i maj, så häftigt! Det är företaget Astra Tech (3e största i världen på tand-implantat) som ska ha kongress och det kommer komma 3500 gäster från 40 olika länder. Det var inte direkt någon intervju utan mer en presentation av företaget som anställer (konferans- och kongress-samordnare) och Astra Tech, för vi kommer att behöva vara så många värdinnor att alla vi som kallas in behövs. Det blir riktigt ballt och såhär stilig var jag!


Nu är det då påskhelg och hela min ena släkt ska samlas och mysa i Småland och på Öland under helgen, jag hade så hemskt gärna följt med men det händer för mycket omkring mig just nu att jag behöver koppla av en helg hemma och bara göra det jag behöver ta tag i.
Lite pojkvän och bio, lite tjejmys och lite bara ingenting ♥

Now it's time to get down to some personal business. Ciao bellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0