You can call me mangirl... :-|

Ensam med småkillarna ikväll - papi och Suss är på tu man hand-äventyr vid Ronneby Källa med SPA och mys, hoppas att de har de sååå bra! Stora A har en kompis från klassen hemma och de sitter och spelar något påhittat legospel, medan jag och lilla A sitter på mitt rum, lyssnar på hans favoritlåtar från Melodifestivalen och spelar gitarr till.



Om en stund blir det fredagsmys och Kung Fu Panda II och när allt småfolk lagt sig ska jag ha lite SPA-kväll med dusch...och kanske bastu? :)


Danny Saucedo - In the Club


Eric Saade - Popular


Sara Varga - Spring för Livet


Babbsan - Ge mig en Spanjor

...och Eric Saade - Manboy såklart!

KRAM OCH GO 11-11-11 PÅ ER ALLA SOM OM DET VORE EN HÖGTID! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0