Superbowlaren

Nu är man tillbaka efter en helg i Karlskrona fylld med bowling, fest, finmiddag, bal och fest igen och så lite efterfest på det och sedan såklart en efter-efterfest :)

Det är så ofantligt mycket bilder, de flesta är inte ens mina och många har inte kommit fram på Fejjan än så jag tar det bit för bit - börjar med bowlingen i fredags!

Parrtaj-bowling!


Lustigt att man skulle hitta en gammal Partille-bo nere i Lilla Karlskrona - Camilla, min syster och jag gick i samma grundskola/högstadie, men vi kände inte varandra då. För GO tjej!


Min kommande baldejt som skulle "spöa mig i bowling". He did not I tell ya.


Vill inte ens veta vad vi tjötar om, haha.


SÅ HIMLA STEJLIG!!! Ni vet väl att man ska puta ut med röven riktigt rejält om man ska få till ett bra kast. Strike på den.

Snygg som vanligt, hur lyckas jag liksom bli så perfekt på bild jämt? :)

Imorgon lägger jag upp lite balbilder, stay tuned! Åker också till älskade Göteborg imorgon, har tankat de fyra första Fast & Furious-filmerna, måste tydligen ha sett dem för att vara accepterad som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0