Självinsikt till fyra kvadrat

Nu har jag bäddat, slängt minsta lilla skräp, ställt allt där det ska vara och plockat in alla kläder i garderoben - städat mitt rum så mycket att jag inte kan göra mer. Och detta på tio minuter vilket är en bekräftelse på hur litet mitt rum är.

Egentligen är det väl inte världens WOW! om storleken på rummet, men det är bara för att jag hade ett så gigantiskt rum hos min moster i Göteborg att jag inte kan låta bli att jämföra hela tiden. Det var absolut omöjligt att hålla det snyggt i det stora rummet, det var kanske 25 kvm och så många ytor att lägga saker på att jag aldrig hade uthålligheten att städa allt under ett och samma tillfälle. I och med att jag hade i princip hela undervåningen för mig själv inklusive kontor, träningsrum, toalett/dusch och tvättstuga så var jag superdupernöjd, men med tanke på hur stökig jag kan vara så är det nog bäst för mig att bo på en mindre yta och ha så få lediga ytor att stöka ner på som möjligt.

I'm just sayin.


Nu ska jag...hmmm...leta efter mina iPhone-hörlurar riktigt j***a grundligt - de bara måste vara härinne på mina 4 kvm. Någonstans. And imma find'em.

Och hör sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0