She's the bawss

Jag vet att jag ofta är efterbliven med att höra nya låtar då jag varken lyssnar på radio eller använder Spotify, och samma är det i detta fall! Har sett att folk lyssnar på den och säger att den är huuur braaa som heeelst men hörde den första gången ikväll i alla fall.

Den är hur som helst - huuur braaa som heeelst.
Finns det liksom ingen gräns på hur bra musik man får lov att göra?


Nu ska jag gå till köket och ta någonting att äta innan jag svälter till döds och sen ska jag måla naglarna så att jag slipper tänka på det och stressa under helgen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Leif

Jsg tycker inte Rihanna är så bra, jag tycker det är för plastigt, ungefär som Coca-cola, alla vet att det bara handlar om märket, men alla köper det ändå (jag oxå)

2011-11-18 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0