Man kan inte julgotta sig för tidigt!

DET SPELAR INGEN ROLL ATT DET INTE ENS ÄR DECEMBER ÄN
Suss och jag gör julgodis i alla fall :)

Jag börjar med mozartkulor: nougat, marsipan, konjak och smält choklad.


På spisen står wienernougaten redo: nougat, choklad & rostade mandelflarn


En inblick i hur man gör mozartkulor!


It's a tricky thing!


Suss trixar med något...


... dessa Rocky Roads kanske? Smält choklad, marshmallows, jordnötter och Dumle.


Och jag fortsätter pilla med mitt...


Hmm...kanske hacka i lite polkagrisar i choklad-kolan?


Och några med laktrisgodis på? :)


Medan godisarna gottar sig klara är det middagsdags, minns ni pirogerna jag gjorde för ett tag sedan? Legat och väntat i frysen ett bra tag, but still good as he...aven! :)


Enkelt, enkelt, enkelt!


Klart!




Sedan lite mys med nygjort julgodis, varm Blossa Äpple framför Bolibompa.


Det är inte förbjudet att dregla över julen lite tidigare än andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0