Har aldrig varit med om något liknande!

Har fortfarande inte hittat iPhone-hörlur-fanskapet!!!!! :@

Har verkligen letat överallt, men samtidigt kan jag liksom inte ha gjort det eftersom de bara måste vara här någonstans! Och ingen i familjen har tagit dem för varken de vuxna eller småfisarna använder såna. Jag är verkligen helt förstummad av detta, vågar nästan säga att det är någonting övernaturligt, haha. Förr eller senare kommer jag ju troligtvis snubbla över dem, det kommer bli mycket intressant att få reda på var...


I'm no one without my headphones, som tur är får jag låna papis oanvända sedan han köpte sin Samsung Galaxy S (tur att det inte står på dem)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0