Grape-lovva!

Dessa till synes väldigt stora testiklarna är bilden till trots världens godaste vindruvor! De är typ som en kombination mellan gröna och röda vindruvor, jätte (får jag säga tighta?) ...tighta och kärnfria, huuur goda som helst! Vet inte vad de heter men Suss köpte hem dem och jag fick en liten mun-orgasm när jag åt dem.
När jag satte mig vid datorn satt det väl tio stycken på den här kvisten men fram tills jag fått igång camen att ta kort på dem så var det bara två kvar... alltså bevis på hur oemotståndliga de är. Hihi.


Nog snack om vindruvor, vad ska man hitta på ikväll? Jag har ju sökt femtiosjutton bostäder i Göteborg de senaste dagarna så det har jag inte lust på just nu (men kommer förmodligen ta mig en titt och skicka iväg några e-mail ändå) utan ska skypa med min älskling Jasmin som bor i London och sedan ska jag hitta på något annat trevligt, prova balfrisyr inför lördag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0