Bollywood är det nya...Pussycat Dolls

Såhär mysigt hade jag och syrris i onsdags kväll innan vi stack ut på bio med tre av Carros lumparpolare. Vi såg In Time och den var SÅ BRA. Förutom att supersöta Amanda Seyfried hade hooker-frisyr á Pretty Woman men det kan vi förlåta henne för.




Såhär fint var det påväg från Karlskrona till Kalmar igår vid 14.30-tiden :)


På kvällen fixade Suss fram en massa pysselsaker så satte sig hon, småkillarna och jag oss ner och gjorde julkort! Jag brukar inte ha världens bästa fantasi men blev väldigt nöjd med det kortet jag nsätan gjorde klart och idén till nästa. Det roliga var att vi satt och lyssnade på bl.a. Bollywoodmusik samtidigt.

Tro mig, den fastnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0