Who says you're not perfect?

Har aldrig gillat Selena Gomez, men nu gillar jag henne. Så länge hon håller sig borta från J.B, han ska inte hålla på med tjejer, speciellt inte äldre än honom själv - han ska stå på scen, sjunga för mig och se söt ut.

Bra låt i alla fall, me like!


Sen för en liten gångs skull tänkte jag skriva en seriös status på Facebook, "en fin text från en låt" vilket jag annars nästan aldrig gör för att det är töntigt. Men jag tänkte göra det i alla fall bara för att jag tyckte att den var klockren. Men då ska mina älskade vänner förstöra för mig :'(


Ibland tror jag att mina vänner var popcorn i sina tidigare liv, med tanke på skämten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0