Going botanicc

Erkänn rubriken låter lite så cool? Inte för att det är så fett coolt med botanik men however people har jag haft en underbar dag idag tillsammans med mi quierida madre och min kusin-son i Botaniska trädgården! Vi gick igenom Vitsippsdalen som jag älskar därför att naturen där är helt orörd, det är lite som en sagoskog, och sedan hade vi picknick på den stora gräsmattan vid restaurangen och sedan tog vi en liten promenadis genom trädgården där jag tog lite bilder.







Jag tar begreppet "trädkramare" till en helt ny nivå.

Medan jag intog mina heta poser med trädet började männen svimma åt höger och vänster så man var tvungen att tillkalla ambulans, kaos mina vänner.


Lägger in lite fler naturbilder från dagen lite senare, ahora voy a entrenar hablar la lengua español porque tengo una prueba nationál mañana! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0