Glass i stora lass

Det bästa som finns kommer alltid att vara främst en sak: Glasssss! Inte minst nu för att jag har halsfluss. Har varit hemma från skolan sen i torsdags och jag mådde sämst lördag och söndag då jag börjat med antibiotikakuren, fifasen har aldrig mått så dåligt i mitt liv.

Hade behövt vara hemma imorgon också men jag har sjukligt mycket i skolan just imorgon så att det finns inte en chans att jag kan stanna hemma. Jag borde vara fett med stressad men min hjärna verkar inte veta hur den känslan ska upplevas så jag bara chillar på det - på gott och ont! Mest ont, skulle vara skönt att känna lite press...

Now it's Gossip Girl and ice cream - later it's vacuuming and studying!

Glass (i sängen) är den bästa medicinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0